האזינו • גבאי "מזהיר": "המציאות תתפוצץ לחוק המרכולים בפנים"

איתי גדסי No Comments on האזינו • גבאי "מזהיר": "המציאות תתפוצץ לחוק המרכולים בפנים"

יו"ר המחנה הציוני – העבודה, אבי גבאי, דיבר בפתח ישיבת סיעתו ותקף את חוק המרכולים: "דוגמא נוספת לאופן שבו הממשלה שכחה את הציבור" • בהמשך אמר: "זו תקנה שהציבור לא יכול לעמוד בה" • האזינו

יו"ר המחנ"צ אבי גבאי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר המחנה הציוני – העבודה, אבי גבאי, דיבר בפתח ישיבת סיעתו והתייחס לחוק ההמלצות ולחוק המרכולים.

"היום מגיע לדיון חוק ההמלצות. חוק שכולו נגד הציבור ובעד ארגוני הפשע ואנשי ציבור מושחתים" אמר גבאי "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להביע הערכה לחברי וחברות הסיעה ולהובלה של יואל בראשה שנאבקים ולא מוותרים לממשלה ולקואליציה. הקואליציה שברה את כללים – ואנחנו נפתיע בכל הזדמנות".

כאן המשיך גבאי לדבר על חוק המרכולים שיונח להצבעה בכנסת ככל הנראה ביום שני הבא. "דוגמא נוספת לאופן שבו הממשלה שכחה את הציבור הוא חוק המרכולים" אמר גבאי.

"תראו מה קורה כאן – אחת אחרי השנייה קמות קהילות מקומיות ואומרות לממשלה – תנו לנו לנהל את חיינו כפי שאנחנו רוצים. אל תכפו עלינו חיים שלא מתאימים לנו. בגבעתיים יש 20 מרכולים שפתוחים מזה שנים. מישהו באמת חושב שיסגרו אותם? שהציבור יקבל את זה?"

האזינו:

גבאי טען "אני מייצג ישראלים רבים, חילוניים ומסורתיים שהולכים או לא הולכים לבית כנסת בשבת, אבל השבת חשובה להם, היא יום מיוחד, אבל אנחנו יכולים לצאת מבית כנסת ובאותו יום לנסוע לים, לקנות משהו בסופר ואלה החיים שלנו ואף אחד לא רשאי להפריע להם".

"ואני מזהיר את הקואליציה – המציאות תתפוצץ לחוק המרכולים בפנים. זו תקנה שהציבור לא יכול לעמוד בה. החוק ישיג תגובה הפוכה ממה שאתם מצפים לה. אנחנו בעד שבת כיום מנוחה ויום שונה ובעד שמי שעובד בשבת יקבל את שמגיע לו בהתאם לחוק ויותר מכך. אבל אנחנו גם בעד שהקהילות יחליטו אם הן רוצות מרכולים או לא. ואם הן רוצות תחבורה ציבורית בשבת או לא".



0 תגובות